Katsura och kantarell - en bildblogg om natur, djur och trädgård

Alla inlägg under september 2014

Av katsura - 27 september 2014 18:36

Härmed vill jag tacka 

mina trogna följare

som jag också har följt

i några år.


TACK

 

halmhatten

skånepågen

och

snart blir jag mormor

 

Ni har levererat glädje och sorg

ni har varit peppande i tuffa stunder

och trots att ni bara finns i mitt cyberspace

känns det som vi lärt känna varandra.

Lite grann.

 

Bloggen får ta en paus ett tag.

Tiden räcker helt enkelt inte till...

 

Jag vill inte säga hej då,

utan

på återseende!

 

Kram Katsura

 

Av katsura - 1 september 2014 21:32

Gårdagens regn drabbade inte nordvästra Skåne.

Tur då och tur idag!

Underbar sensommarvärme

så solglasögonen hade behövts,

men tyvärr låg de i fel väska...


Solen fick mig att tänka tillbaka på sommaren 2014 -

denna FANTASTISKA sommar!

Ett härligt minne är konserten med

BJÖRN SKIFS

i Båstad.

 

I lördags tog jag en paus från skolarbetet

och åkte till Väla.

Min xperia ray

har varit trött på sistone.

Seg som sjutton

trots diverse rensningar av sms och foton.


Nu är min V V I period slut.

(våga vägra iphone)

Jag har kapitulerat!

Faktum är att jag är nöjd...än så länge!

Dessutom fick vi en väldigt bra deal

när hela familjen kom på samma abonnemang!

  

Ha en skön sensommarvecka!

Välkommen till katsura

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards