Katsura och kantarell - en bildblogg om natur, djur och trädgård

Alla inlägg under januari 2013

Av katsura - 1 januari 2013 13:07

Ett nytt år står för dörren...

Det ska bli ett spännande år - hoppas jag!

Resan till Afrika hägrar och det är mindre än tre månader dit!


Med facit i hand

blev 2012 ett bra år,

trots stress och oro på jobbet.

Vi firade maken i Thailand, renoverade, firade pappa 85,

firade Annika 50 (det var många som firade jämt!),

gick ner i vikt, dottern började högstadiet,

tillbringade mycket tid i stugan och jag fick mitt lärarleg.

Bland annat.


Årets sista dag började på Batterifabriken.

Happy Hour!

Dottern och jag körde tre kortpass:

spin 30 min, core 30 min och medeljympa 30 min.


Kvällen firade vi här hemma.

Vi vill ju inte lämna Chili

när fyrverkerierna smäller!

 

Festfrisyr och örhängen.

Äntligen har dotterns hål i öronen läkt,

så hon kan använda sina örhängen.


 



GOTT NYTT 2013!


Välkommen till katsura

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards