Katsura och kantarell - en bildblogg om natur, djur och trädgård

Alla inlägg under maj 2010

Av katsura - 2 maj 2010 14:40

En söndag med strålande sol.   


Jag har suttit ute på altanen och fått lite färg i ansiktet och på armarna...det ger lite sommarkänsla! Dottern ägnade sig åt såpbubblor,  eller blåsbubblor, som hon sa när hon var liten.   

 

    

Av katsura - 1 maj 2010 11:07

Värken i min fot klingar av mer och mer för varje dag och det är SKÖNT, men jag ska fortfarande ha den i högläge så mycket som möjligt för att minska svullnaden. Så här sitter jag alltså, med foten högt och jag är så glad att det finns datorer så att jag ändå kan ha kontakt med yttervärlden via bloggen och facebook!

Det blev ingen brasa hos oss igår för det drog in en storm just de timmarna då eldandet var aktuellt. För andra året i rad blev skälderviksborna utan brasa för i fjol var det för torrt... men det är inte mycket man kan göra när vädret och naturen bestämmer spelreglerna. Det är ju något vi verkligen har blivit medvetna om den sista tiden med tanke på askmoln och jordskalv.

Jag önskar alla en härlig 1 maj!

  

Välkommen till katsura

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Arkiv

RSS


Skapa flashcards